مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 16:202024-01-17اجتماعي

اعلام جرم علیه پالایشگاه نفت تهران به دلیل فلرسوزی


رییس اداره محیط زیست ری از اعلام جرم علیه پالایشگاه نفت تهران به دلیل فلرسوزی خبر داد و گفت: در خصوص آلودگی شدید هوا در باقرشهر پس از نظارت بازرسان محیط زیست پرونده ای برای رسیدگی به فلرسوزی در پالایشگاه تشکیل شد و رأی بدوی صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، محمد رستگاری در گفت وگو با تسنیم، با اشاره به پیگیری موضوعات آلودگی هوا در شهرستان ری اظهار داشت: ایستگاه سنجش آلودگی هوای باقرشهر به واسطه نزدیکی به اتوبان به دلیل تردد زیاد خودروهای سنگین و دیزل که مهمترین نقش را در آلودگی هوا دارند، به طور معمول عدد بالاتری را نسبت به سایر ایستگاه ها نشان می دهد.

وی افزود: در بخش کهریزک و در محدوده شهر باقرشهر اغلب صنایع آلاینده و بزرگ مقیاس وجود دارند که حتی در صورت رعایت حدود مجاز و استاندارد نیز با توجه به تجمع این صنایع، فاقد آلودگی نیستند و بخشی از آلودگی شدید هوای باقرشهر نیز ناشی از این موضوع است.

رییس اداره محیط زیست شهرستان ری با اشاره به شکایت این اداره از پالایشگاه نفت تهران گفت: آلایندگی خروجی دودکش های پالایشگاه معمولاً در حد استاندارد است اما اخیراً به دلیل وجود 4 فلرسوز شکایتی از این مجموعه ثبت شده است.

  رستگاری در پایان با تأیید تأثیر فلرسوزی در آلودگی شدید هوای باقرشهر خاطرنشان کرد: پرونده قضایی مربوط به آلودگی هوا بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جرم علیه پالایشگاه نفت تهران به دلیل فلرسوزی

اعلام جرم علیه پالایشگاه نفت تهران به دلیل فلرسوزی