مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 14:102024-01-06اقتصادي

ارتقاء مهارت؛ راه سازگاری با دنیای امروز است


در حال حاضر، تأثیر فناوری بر پویایی مشاغل مشهود است، همانطور که گزارش آینده مشاغل 2023 مجمع جهانی اقتصاد تخمین می زند تا سال 2025، اتوماسیون و هوش مصنوعی 12 میلیون شغل بیشتر از مشاغل حذف شده در سطح جهان ایجاد کنند.

- به نقل از ویفروم، این وضعیت متناقض بر پتانسیل تحول آفرین فناوری تاکید می کند که نه تنها نقش ها را جابجا، بلکه فرصت های جدیدی نیز ایجاد می کند، با این حال، این مورد ضرورت نحوه رویکرد افراد به توسعه شغلی را برجسته کرده است زیرا نیاز آشکاری برای نیروی کاری که بسیار سازگار و دارای مهارت های مورد نیاز نقش های نوظهور باشد، ایجاد خواهد شد.

کلید غلبه بر ترس شغلی و اثبات آینده شغلی شما در ترکیبی از خودآگاهی، سازگاری و یادگیری مستمر نهفته است؛ بنابراین شما با انطباق فعالانه تغییرات فناوری، توسعه مهارت های انسانی منحصر به فرد و تمرین ذهن آگاهی، می توانید با اطمینان خاطر با آینده کاری روبرو شوید و مسیر شغلی کاملی را در دنیایی که به سرعت در حال تغییر است ترسیم کنید.

نتایج تحقیق شرکت بریتانیایی پرایس واتر هاوس کوپرز نشان داد که بیش از 72 درصد از کارفرمایان در شورای همکاری خلیج فارس (GCC) معتقدند که مهارت های عملی مهمتر از مدرک تحصیلی هنگام ارزیابی استخدام های بالقوه است در واقع مشخص شد که علی رغم افزایش کلی در سطوح آموزشی، مها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء مهارت؛ راه سازگاری با دنیای امروز است

ارتقاء مهارت؛ راه سازگاری با دنیای امروز است