مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 07:502024-01-07اقتصادي

آشفته بازار در روزبازارهای اراک


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مرکزی گفت: تجمع بی ضابطه و بدون تفکیک صنوف در روزبازارها به ویژه جمعه بازار انتهای خیابان قائم مقام، - ایسنا/مرکزی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مرکزی گفت: تجمع بی ضابطه و بدون تفکیک صنوف در روزبازارها به ویژه جمعه بازار انتهای خیابان قائم مقام، نماد شلختگی در انضباط شهری و پس ماندگی نهادهای متولی نظارت بر اصناف است که همگی سبب ایجاد یک آشفته بازار شده است.

محسن خیرمند، در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: تصمیمات غیر کارشناسی، همواره نارضایتی ها را به بار می آورد که مصداق بارز آن را در بحث جانمایی و مدیریت روزبازارهای شهری اراک شاهد هستیم به طوری که هیچ کدام از این روزبازارها حداقل استانداردهای لازم بهداشتی را ندارند.

وی ادامه داد: انجام اقدام جامع در خصوص سامان دهی این روز بازارها امری به شدت ضروری است و تمامی متولیان باید ضمن یک هم افزایی مطلوب در جهت بهبود شرایط اقدام کنند.

این مقام قضایی گفت: فعالیت روزبازارها باید ضمن استقرار در یک محل مناسب، مطابق یک قاعده منظم و ساعات کاری مشخص باشد و این رویه ای که اکنون وجود دارد و در ساعات انتهایی شب پاکبانان شهرداری، با کوهی از زباله ها مواجه هستند، باید برچیده شود و فروشندگان حاضر در این محل نیز باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشفته بازار در روزبازارهای اراک

آشفته بازار در روزبازارهای اراک