مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 13:352024-01-20فرهنگي

فیلم جدید «کیلین مورفی» در افتتاحیه برلین


هفتاد و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم برلین در 15 فوریه 2024 با نخستین نمایش جهانی فیلم «چیزهای کوچک مانند این» محصول ایرلند و بلژیک افتتاح می شود.

- هفتاد و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم برلین در 15 فوریه 2024 با نخستین نمایش جهانی فیلم چیزهای کوچک مانند این محصول ایرلند و بلژیک افتتاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم چیزهای کوچک مانند این به کارگردانی تیم میلانتس بر اساس فیلمنامه ای از اندا والش و حضور بازیگران بین المللی شامل کلیلن مورفی، آیلین والش، میشل فیرلی و امیلی واتسون هستند و در بخش رقابتی برلیناله نخستین نمایش جهانی خود را تجربه خواهد کرد.

تیم میلانتس کارگردان فیلم چیزهای کوچک مانند این پیش از این در فصل سوم سریال معروف پیکی بلایندرز با کیلین مورفی همکاری کرده بودند.

داستان این فیلم در کریسمس سال 1985 اتفاق می افتد، زمانی که یک پدر فداکار و تاجر زغال سنگ به نام بیل فرلونگ (کیلین مورفی) رازهای خیره کننده ای را که در صومعه شهرش نگهداری می شود، همراه با برخی از حقایق تکان دهنده کشف می کند.

این فیلم حقایقی تکان دهنده را در مورد رختشویخانه های مگدالن ایرلند نشان می دهد، پناهگاه های وحشتناکی که توسط مؤسسات کاتولیک رومی از دهه 1820 تا 1996 اداره می شدند و هدف آنها ظاهراً اصلاح زنان جوانی بوده که معصومیت خود را از دست داده بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم جدید «کیلین مورفی» در افتتاحیه برلین

فیلم جدید «کیلین مورفی» در افتتاحیه برلین