مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 12:002024-01-02دانش

برگزاری نخستین رویداد صدرا در دانشگاه آزاد شهرکرد


دبیر شورای برگزاری رویداد صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نخستین رویداد صدرا در چهارمحال و بختیاری با شعار صنعت، دانشگاه و اشتغال با هدف جذب کارآموز و معرفی دانش آموختگان به صنایع اسفندماه امسال در این واحد آموزشی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، پژمان فاضلی گفت: نخستین رویداد صدرا در چهارمحال و بختیاری با شعار صنعت، دانشگاه و اشتغال با هدف جذب کارآموز و معرفی دانش آموختگان به صنایع اسفندماه امسال در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار می شود.

 دبیر شورای برگزاری رویداد صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مهارت افزایی دانشجویان، ارتباط تعاملی و مستمر دانشگاه با صنایع، اتصال حلقه آموزش، کارآفرینی و اشتغال، ایجاد فرصت اشتغال و مهارت آموزی دانشجویان و معرفی دانش آموختگان دانشگاه به بنگاه های اقتصادی و استفاده از خبرگان صنعت و خدمات به عنوان مدرسان مهارتی در دانشگاه از مهمترین اهداف اجرای طرح صدراست.

وی افزود: با اجرای رویداد صدرا، فرصت های بزرگی برای کارآفرینی در کشور به وجود می آید که منجر به تولید ثروت برای صاحبان کسب و کار می شود و دانشجویان و نخبگان کشور باید از این فرصت ها برای تولید ثروت هم برای خود و هم برای کشور استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین رویداد صدرا در دانشگاه آزاد شهرکرد

برگزاری نخستین رویداد صدرا در دانشگاه آزاد شهرکرد