مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 13:252024-01-12سياسي

امام جمعه شیراز: بانک ها مکلف اند وام ازدواج را سریعا به متقاضیان اختصاص دهند


بانک ها مکلف اند تا تسهیلات ازدواج را در کوتاه ترین زمان به متقاضیانی که در صف دریافت این وام ها هستند تحویل دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های این هفته نماز جمعه شیراز بیان کرد: موضوعاتی که در خصوص اهمیت ، جایگاه و سلامت خانواده در خطبه های نماز جمعه مطرح شده تماما سیاست های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی در خصوص این نهاد مقدس است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در خصوص وظایف دولت در موضوع جوانی جمعیت  اضافه کرد: پیامبر (ص) تاکید ویژه ای بر تشکیل خانواده و ازداوج داشته اند و با توجه به برآورد های صورت گرفته در سطح کشور میتوان گفت که 14 میلیون جوان در سن ازدواج قرار دارند و اگر برنامه ریزی ها بر این اساس تدوین شده که ایران قوی داشته باشیم جوانان باید در سنین مناسب دارای فرزند شوند.

وی افزود: اگر سن جوان از زمان ازدواج گذر کند نسلی که از این افراد ایجاد میشود پویایی و سلامت لازم را ندارد از این رو با توجه به تاکید پیامبر مکرم اسلام (ص) بر ازدواج بایستی تمامی افرادی که در جامعه دارای مسئولیت هستند نقش خود را برای توسعه ازدواج جوانان و حل مشکلات پیش روی آنان فراهم کنند.

امام جمعه شیراز خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در سطح کشور از این رو دولت مکلف است که دغدغه جوانان نسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شیراز: بانک ها مکلف اند وام ازدواج را سریعا به متقاضیان اختصاص دهند

امام جمعه شیراز: بانک ها مکلف اند وام ازدواج را سریعا به متقاضیان اختصاص دهند