مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 10:202024-01-11سياسي

رییس ستاد انتخابات کشور: همه شرایط اجرایی برای برگزاری انتخابات فراهم است


رییس ستاد انتخابات کشور با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در روز یازدهم اسفند امسال، گفت: همه شرایط اجرایی برای برگزاری انتخابات فراهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سیدمحمدتقی شاهچراغی معاون سیاسی وزارت کشور و رییس ستاد انتخاب کشور در همایش فصلی احزاب در وزارت کشور طی سخنانی، گفت: در خصوص انتخابات و اهمیت آن و راهبردهای آن که  مقام معظم رهبری در این خصوص فرمودند، حتماً  نمایندگان احزاب در کلامشان خواهند گفت.

وی افزود: ما در اجرا تمام مسائل  انتخابات گذشته را بررسی کرده و نیازها را برطرف کرده ایم و باید بگویم به لحاظ زمانی از انتخابات گذشته جلوتر هستیم.

رییس ستاد انتخابات کشور تأکید کرد: در انتخابات امسال 4000 شعبه بیشتر از گذشته در نظر گرفتیم تا سهولت در امر رأی گیری صورت گیرد، در عین حال، قریب به 59 هزار شعبه آماده اخذ رأی هستند و دستگاه های احراز هویت و نرم افزارهای مورد نیاز نیز تأمین شده است.

شاهچراغی افزود:  چاپ 71 میلیون تعرفه به تفکیک صورت گرفته و آماده شده است.

شاهچراغی با اشاره به برگزاری همایش احزاب در وزارت کشور، گفت: در واقع میزبان این همایش دوستان احزاب هستند و ما فقط شرایط را به پیشنهاد خانه احزاب فراهم کردیم، در عین حال در مورد انتخابات باید عرض کنم در اجرا همه شرایط فراهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد انتخابات کشور: همه شرایط اجرایی برای برگزاری انتخابات فراهم است

رییس ستاد انتخابات کشور: همه شرایط اجرایی برای برگزاری انتخابات فراهم است