ثبت 14 هزار درخواست مردمی در کشور توسط بهره برداران کشاورزینماینده تام الاختیار و مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی وزیر جهاد کشاورزی گفت: 97 درصد درخواست ها و مطالبات که در میز ارتباطات مردمی در اختیار نمایندگان تام الاختیار دستگاه های اجرایی در سفرهای استانی رییس جمهور قرار می گیرد به لحاظ اقدامی و اقناعی مورد رسیدگی قرار می گیرند. - ایسنا/زنجان نماینده تام الاختیار و مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی وزیر جهاد کشاورزی گفت: 97 درصد درخواست ها و مطالبات که در میز ارتباطات مردمی در اختیار نمایندگان تام الاختیار دستگاه های اجرایی در سفرهای استانی رییس جمهور قرار می گیرد به لحاظ اقدامی و اقناعی مورد رسیدگی قرار می گیرند. محسن عسگری امروز (جمعه 15 دی ماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به بخش اقناعی پاسخ دهی به مطالبات مردمی، اظهار کرد: در برخی مطالبات مردمی تا جایی که ضوابط و مقررات اجازه دهد از حداکثر ظرفیت قوانین و مقررات جهت تسهیل گری و حل مشکلات بهره برداران استفاده و در راستای پاسخ دهی اقدام می شود. وی تصریح کرد: با توجه به سفرهای استانی رییس جمهور که در سال جاری به استان های مختلف سطح کشور انجام شده، در حدود 14 هزار درخواست توسط بهره برداران بخش کشاورزی و مخاطبان ارائه شده که بیشتر بحث تسهیلات مد نظر بوده است. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |