مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 10:502024-01-02ورزشي

لزوم تقویت ویژگی های فرهنگی و معنوی همراه با آموزش برای دانشجویان افسری


فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر گفت: نیاز است دانشجویان در کنار آموزش علمی و نظامی به برنامه های فرهنگی، قرآنی و ورزشی بپردازند.

- ایسنا/مازندران فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر گفت: نیاز است دانشجویان در کنار آموزش علمی و نظامی به برنامه های فرهنگی، قرآنی و ورزشی بپردازند.

امیر دریادار دوم آریا شفقت در اختتامیه اولین جشنواره قرآنی فرهنگی هنری شهید دریادار دوم مسعود انشایی در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر که با حضور حجت الاسلام محمد حسنی نماینده فرمانده کل قوا در ارتش و حجت الاسلام صنعتگر مسئول عقیدتی سیاسی نداجا برگزار شد، بااشاره به اهمیت علم و پژوهش در بین دانشجویان و افسران اظهار کرد: برابر طرح فرماندهی نیروی دریایی راهبردی ارتش و ریاست عقیدتی سیاسی نداجا مبنی بر گنجاندن آموزش، پژوهش همراه با ایمان، شجاعت و علم برای همه افسران و دانشجویان این جشنواره برگزار شد.

وی افزود: امیردریادار ایرانی فرماندهی نیروی دریایی بر اینکه هر نظامی و دانشجو باید ویژگی نظامی عالم و متدین را در خود تقویت کند، برنامه های مختلف علمی، فرهنگی، قرآنی و ورزشی به صورت تجمیعی در طول ترم در دانشگاه نیروی دریایی امام خمینی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت ویژگی های فرهنگی و معنوی همراه با آموزش برای دانشجویان افسری

لزوم تقویت ویژگی های فرهنگی و معنوی همراه با آموزش برای دانشجویان افسری