مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 15:202024-01-09سياسي

روایت صحیحی از زن ایرانی تأثیرگذار ارائه دهیم


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس بر ضرورت ارائه روایت صحیحی از زن ایرانی در طراز انقلاب اسلامی و تأثیرگذار تأکید کرد.

- ایسنا/فارس مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس بر ضرورت ارائه روایت صحیحی از زن ایرانی در طراز انقلاب اسلامی و تأثیرگذار تأکید کرد.

زهرا یقطین امروز، 19 دی ماه در آیین تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری شیراز با قدردانی از توانمندی بانوان شاغل در حوزه های مختلف مدیریت شهری اظهار کرد: امروز بانوان شاغل در عرصه های مختلف مدیریت شهری، با وجود ایفای نقش دختری و همسری خود در خانواده به خوبی از عهده مسئولیت اجتماعی خود برآمده اند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس با اشاره به فضای امن و آرامشی که انقلاب اسلامی برای رشد بانوان در جامعه ایجاد کرده است، تصریح کرد: باید با همیاری تلاش کنیم تا بتوانیم روایت صحیحی از زن ایرانی، زنی در طراز انقلاب اسلامی و تأثیرگذار داشته باشیم.

شهردار شیراز نیز در این مراسم اظهار کرد: از این فرصت مغتنم برای قدردانی از همت بانوانی که در پیشبرد فعالیت های مدیریت شهری تلاش می کنند، تجلیل کردیم.

محمدحسن اسدی با بیان اینکه حدود 10 درصد از کارکنان شهرداری شیراز را بانوان تشکیل می دهند، ابراز رضایت خود را از این قشر در فعالیت های شهری اعلام و تصریح کرد: این رض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت صحیحی از زن ایرانی تأثیرگذار ارائه دهیم

روایت صحیحی از زن ایرانی تأثیرگذار ارائه دهیم