مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 10:402024-01-15اجتماعي

جاده های آستارا همچنان بسته است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه 2 محور مهم و مرزی گیلان کماکان به دلیل بارش برف مسدود است، گفت: جاده آستارا به اردبیل و همچنین جاده اسالم به خلخال به دلیل کولاک شدید و بارش برف کماکان مسدود بوده و امکان تردد خودرو در آن مسیرها وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، غلامعلی نیک فهم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه 2 محور مهم و مرزی گیلان کماکان به دلیل بارش برف مسدود است، اظهار کرد: جاده آستارا به اردبیل و همچنین جاده اسالم به خلخال به دلیل کولاک شدید و بارش برف کماکان مسدود بوده و امکان کرد خودرو در آن مسیرها وجود ندارد.

  وی با اشاره به تلاش نیروهای راهداری برای بازگشایی 2 محور مرزی گیلان گفت: به دلیل مسدود بودن این 2 جاده، 180 نفر از مسافران در مسجد و مدرسه اسکان اضطراری داده شدند و به همین دلیل نیروهای راهداری به طور شبانه روزی در حال تلاش برای بازگشایی مسیر از طریق برف روبی و نمک پاشی هستند.

  به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان بر اساس داده های آماری بارش شدید برف در️ محور پونل - خلخال با حداکثر ارتفاع 55 سانتیمتر و محور اسالم - خلخال با حداکثر ارتفاع 65 سانتیمتر گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های آستارا همچنان بسته است

جاده های آستارا همچنان بسته است