مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 15:002024-01-19سياسي

قهر کردن با صندوق های رأی مشکلی را حل نمی کند


شورای نگهبان و دستگاه های اجرایی کارهای شان را انجام داده اند و در حال پایان کار هستند، کاری که شما مردم باید رقم بزنید حضور در پای صندوق های رأی در روز یازدهم اسفند است؛ - ایسنا/قم امام جمعه قم اظهار کرد: شورای نگهبان و دستگاه های اجرایی کارهای شان را انجام داده اند و در حال پایان کار هستند، کاری که شما مردم باید رقم بزنید حضور در پای صندوق های رأی در روز یازدهم اسفند است؛ حضور مردم باعث حاکمیت مردم می شود قهر کردن با صندوق های رأی مشکلی را حل نمی کند.

آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در خطبه های نماز جمعه 29 دی ماه که در مصلی قدس قم برگزار شد، با تبریک فرارسیدن ماه رجب عنوان کرد: خداوند فرصت های مکانی و زمانی خوبی را در اختیار ما قرار داده است؛ اماکن مقدسه فرصت های مکانی و ماه های پر برکت رجب، شعبان و رمضان فرصت های زمانی برای انس با قرآن و ادعیه است.

امام جمعه قم با اشاره به ایام اعتکاف، ادامه داد: مومنین نباید از این سنت حسنه غفلت نکنند به حمدالله در سال های اخیر فضای خوبی در کشور ایجاد شده و لذا از همه دست اندرکاران اعتکاف در سراسر کشور که پایگاه آن شهر مقدس قم است تشکر می کنم.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به میلاد با سعادت جواد الائمه(ع) در دهم ماه رجب، بیان کرد: امام رضا (ع) فرمودند: لمَولُودُ الّذی لَم یُولَد مَول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهر کردن با صندوق های رأی مشکلی را حل نمی کند

قهر کردن با صندوق های رأی مشکلی را حل نمی کند