مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 15:352024-01-14سياسي

باید جوانان را به حضور پرشور در انتخابات ترغیب کنیم


باید شورآفرینی کرده و همه افراد و بویژه جونان را به حضور پرشور در انتخابات ترغیب کنیم.

- ایسنا/کرمانشاه فرماندار کرمانشاه گفت: باید شورآفرینی کرده و همه افراد و بویژه جونان را به حضور پرشور در انتخابات ترغیب کنیم.

محمدرضا آمویی، امروز(24دی) در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان کرمانشاه، با اشاره به در پیش بودن انتخابات، گفت: یکی از زمینه هایی که می تواند در بالا رفتن آمار مشارکت تاثیرگذار باشد، ایجاد شور و نشاط در جامعه است، لذا هر کدام از ما وظیفه داریم، شورآفرینی کرده و جامعه را به حضور پرشور در انتخابات ترغیب کنیم.

آمویی با اشاره به اهمیت خدمات رسانی بهتر به مردم در جهت ترغیب آنها برای حضور در پای صندوق های رای، تصریح کرد: باید در حوزه های مختلف خدمت رسانی خود را بیشتر کنیم و با توجه بیشتر به روستاها و اقشار محروم، مردم را به نظام دلگرم کنیم تا شاهد حضور پرشور آنها در عرصه های سرنوشت سازی مثل انتخابات باشیم.

فرماندار کرمانشاه خواستار پای کار آمدن دانشگاه های استان جهت ایجاد شور و نشاط در جامعه برای ترغیب جوانان به مشارکت در انتخابات شد و تاکید کرد: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از جوانان در دانشگاه های استان مشغول به تحصیل هستند، ضرورت دارد دانشگاه ها در کنار دیگر نهادها در انجام کارهای فرهنگی که زمینه ساز حضور مردم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید جوانان را به حضور پرشور در انتخابات ترغیب کنیم

باید جوانان را به حضور پرشور در انتخابات ترغیب کنیم