مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 15:352024-01-17دانش

صدور کارنامه فرهنگی برای دانشجویان فارغ التحصیل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: توسط معاونت فرهنگی وزارت علوم یک سامانه ای به نام فرنما طراحی شده که تمام فعالیت های فرهنگی دانشگاه های کشور (وابسته به وزارت علوم) روزانه در آن سامانه ثبت .

- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برای هر دانشجویی پس از فارغ التحصیلی علاوه بر کارنامه علمی، کارنامه فرهنگی نیز صادر می شود که این کارنامه و عملکرد برای استخدام دانشجویان قابل استفاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: توسط معاونت فرهنگی وزارت علوم یک سامانه ای به نام فرنما طراحی شده که تمام فعالیت های فرهنگی دانشگاه های کشور (وابسته به وزارت علوم) روزانه در آن سامانه ثبت و ضبط می شود و مدیران وزارت علوم با وجود این سامانه، از تمام فعالیت های فرهنگی دانشگاه های وابسته به وزارت علوم خبردار می شوند.

وی افزود: همین طور با وجود این سامانه، برای هر دانشجویی پس از فارغ التحصیلی علاوه بر کارنامه علمی، کارنامه فرهنگی نیز صادر می شود که این کارنامه و عملکرد برای استخدام دانشجویان قابل استفاده است تا صاحبان مشاغل از سابقه و تجربه فرهنگی این دانشجو خبردار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور کارنامه فرهنگی برای دانشجویان فارغ التحصیل

صدور کارنامه فرهنگی برای دانشجویان فارغ التحصیل