مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 15:052024-01-06ورزشي

490 پروژه برای دهه فجر در لرستان کلنگ زنی و افتتاح می شود


به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان تاکنون 490 پروژه برای دهه فجر آماده شده است که احتمال افزایش این تعداد پروژه هم وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، احمدرضا دالوند امروز ظهر در جلسه ستاد دهه فجر که در دفتر نماینده ولی فقیه استان برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های ما مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، اظهار کرد: برای حضور حداکثری مردم در انتخابات باید امید آفرینی کرد و این امید آفرینی مستلزم تبیین عملکرد دولت است.

وی گفت: کارها و اقدامات خوبی در دولت سیزدهم انجام شده است، اما متاسفانه آنچنان که باید انعکاس داده نشده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با اشاره به اینکه ظرف دو سال گذشته 72 پل ساخته شده است، عنوان کرد: ساخت دو سد تاج امیر و سدکمندان هم از دیگر اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم است.

دالوند انجام 1250 کیلومتر گاز ظرف دو سال گذشته را از دیگر اقدامات دولت عنوان کرد و گفت: احیا پروژه تقاطع هم سطح دانشگاه، راه آهن و ورزشگاه 15 هزار نفری هم از دیگر کارهای انجام شده در دولت سیزدهم است که می توان مطرح کرد.

وی خاطر نشان کرد: با وجود کارهای خوبی که انجام شده اما واقعیت این است که ما در راستای امید آفرینی خوب اطلاع رسانی نکرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

490 پروژه برای دهه فجر در لرستان کلنگ زنی و افتتاح می شود

490 پروژه برای دهه فجر در لرستان کلنگ زنی و افتتاح می شود