مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 12:402024-01-02سياسي

روز زن، این گل پر خاصیت را هدیه بخرید!


آقایان محترم خوش سلیقگی کنند و حالا که در فصل گل نرگس هستیم، بسته به توان جیب مبارک، از یک شاخه تا یک دسته گل نرگس را هم همراه هدیه لازم و اجتناب ناپذیر روز زن، - گروه زندگی-راضیه ابراهیمی:  همین؟! فقط همین؟! این جمله ایست که احتمال قوی بعداز دیدن تیتر این گزارش، ناخودآگاه در ذهن مبارک بسیاری از خانم های محترم شکل می گیرد.

اما تا دست به کار خواندن گزارش نشده اید بگوییم که منظور ما چنین چیزی نبوده، نیست و نخواهد بود.

منظورمان این است که آقایان محترم خوش سلیقگی کنند و با توجه به اینکه در فصل گل نرگس هستیم، علاوه بر خرید هدیه روز زن، بسته به توان جیب مبارک، از یک شاخه تا یک دسته گل نرگس را هم همراه هدیه تقدیم همسرشان کنند تا در این روز بزرگ و پر برکت، علاوه بر انرژی بخشی و محبّت پراکنی لازم و اجتناب ناپذیر حاصل از دادن هدیه روز زن، اهل و عیالشان را هم از خواص بی نظیر این گل بهره مند کنند.

حالا اطلاعاتی کاربردی و مفید در مورد گل نرگس تقدیمتان!  ابراهیم ابن علیان- پژو هشگر عرصه طب اسلامی و دبیر اندیشکده تمدنی حیات طیبه * عطر درمانی ابراهیم ابن علیان، محقق و پژوهشگر عرصه طب اسلامی قبل از صحبت در مورد گل نرگس، از نگاه ویژه ای که مکتب وحی به رایحه درمانی یا به اصطلاح آروماتراپی داشته است می گوید: یکی از روش های درمانی رایج در دنیا را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز زن، این گل پر خاصیت را هدیه بخرید!

روز زن، این گل پر خاصیت را هدیه بخرید!