مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 13:302023-12-23سياسي

دغدغه حل مشکلات مردم شاخصه بارز دکتر کاظمی آشتیانی بود


رییس سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه با اشاره به ضروری بودن معرفی الگوهای موفق و قابل تکثیر در کشور همچون دکتر کاظمی آشتیانی به نسل جوان، افزود: - ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه با اشاره به ضروری بودن معرفی الگوهای موفق و قابل تکثیر در کشور همچون دکتر کاظمی آشتیانی به نسل جوان، افزود: تلاش برای پرآوازه کردن نام ایران در عرصه های بین المللی با کمترین امکانات، دغدغه حل مشکلات مردم و تلاش های شبانه روزی و جهادی از شاخصه های بارز این جهادگر فقید بود که باید به جامعه معرفی شود.

دکتر مسلم حدیدی با بیان اینکه دکتر سعید کاظمی آشتیانی از پیشگامان تحقیقات سلول های بنیادی و درمان ناباروری در کشور است، افزود: دستاوردهای این جهادگر فقید و همکاران پرتلاش ایشان پاسخی به رهنمودهای مقام معظم رهبری در جهت تولید علم و استقلال کشور بود.

وی ادامه داد: تلاش دکتر کاظمی آشتیانی در مسیر حرکت علمی کشور و عبور از سد نخستین ها این باور را به جوانان داد که با عزم جهادی و ایمان و روحیه خستگی ناپذیر می توان کارهای بزرگ و ماندگاری را رقم زد.

حدیدی با اشاره به این که دکتر کاظمی آشتیانی با بنیان گذاری پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی و توسعه دانش سلول های بنیادی سهم بزرگی در پیشرفت علمی کشور ایفاد کرد، افزود: اگر امروز با افتخار به یکی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه حل مشکلات مردم شاخصه بارز دکتر کاظمی آشتیانی بود

دغدغه حل مشکلات مردم شاخصه بارز دکتر کاظمی آشتیانی بود