مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 13:152024-01-07پزشكي

نجات مادر باردار مرزنشین توسط اورژانس هوایی


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سردشت گفت: مادر باردار 24ساله این شهرستان با اقدام به موقع بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستانی در ارومیه انتقال و از مرگ نجات یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، جلال جلالت مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سردشت اظهارداشت: مادر باردار 24 ساله این شهرستان با اقدام به موقع بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستانی در ارومیه انتقال و از مرگ نجات یافت.

وی افزود: با توجه به وضعیت بحرانی مادر و جنین با هماهنگی ستاد هدایت دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، یک فروند بالگرد اعزام شد و مادر باردار را به همراه متخصص برای ادامه روند درمانی به بیمارستانی در ارومیه انتقال داد.

جلالت در تشریح وضعیت این مادر باردار اظهار کرد: اقدامات درمانی و اولیه برای مادر باردار انجام گرفت، اما مادر در حین زایمان طبیعی دچار تشنج شد که بلافاصله به اتاق عمل منتقل و متخصص های بیهوشی، زنان و زایمان، نورولوژی، کودکان، داخلی و قلب بالای سر بیمار حضور پیدا کردند.

وی تصریح کرد: طبق مشاوره تلفنی با اساتید و متخصصان زنان و زایمان در ارومیه، تصمیم بر سزارین گرفته شد که بیمار از شرایط پر خطر عبور کند، اما به دلیل مختل شدن آزمایش ها و بررسی بیشتر به بیمارستان کوثر ارومیه اعزام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات مادر باردار مرزنشین توسط اورژانس هوایی

نجات مادر باردار مرزنشین توسط اورژانس هوایی