مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 11:102023-12-25سياسي

راه های ورود خودرو به ساحل سورو باید مسدود شود


سرپرست فرمانداری شهرستان بندرعباس گفت: راه های رفت و آمد خودروها به داخل ساحل سورو ظرف مدت یک هفته توسط شهرداری بندرعباس و با همکاری جامعه محلی باید مسدود شود.

- ایسنا/هرمزگان سرپرست فرمانداری شهرستان بندرعباس گفت: راه های رفت و آمد خودروها به داخل ساحل سورو ظرف مدت یک هفته توسط شهرداری بندرعباس و با همکاری جامعه محلی باید مسدود شود.

حبیب بهادری، در جلسه شورای ترافیک شهرستان بندرعباس که شب گذشته برگزار شد، با اشاره به لزوم بهره برداری بهتر شهروندان از ساحل سورو، اظهار کرد: با مسدود کردن راه های منتهی به ساحل سورو از ورود خودرو به ساحل باید جلوگیری شود تا مردم و گردشگران بتوانند با آرامش خاطر جهت تفریح از ساحل استفاده کنند.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت جامعه محلی برای مسدود کردن ساحل سورو مطرح کرد: با توجه به شناخت اهالی و بزرگان محل نسبت به راه های دسترسی و منتهی به ساحل از ظرفیت و مشورت اهالی نسبت به عدم ورود خودرو به ساحل استفاده شود.

بهادری ضمن اشاره به اینکه ،تردد خودروها در ساحل این منطقه سبب آسیب به محیط زیست شده عنوان کرد: شهرداری بندرعباس باید ظرف مدت یک هفته با کمک جامعه محلی از ورود خودرو به ساحل جلوگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های ورود خودرو به ساحل سورو باید مسدود شود

راه های ورود خودرو به ساحل سورو باید مسدود شود