مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 15:452024-01-10سياسي

دشمن حضور مردم در انتخابات را یک شکست می بیند


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: دشمن حضور مردم در صحنه انتخابات را یک شکست می بیند و حضور در انتخابات راه مقابله با دشمن است.

- ایسنا/اصفهان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: دشمن حضور مردم در صحنه انتخابات را یک شکست می بیند و حضور در انتخابات راه مقابله با دشمن است.

سرهنگ روح الله صنعتکار، امروز(چهارشنبه،20 دی) در مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان، اظهار کرد: حوادث تروریستی مختلفی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در کشور اتفاق افتاده است و بیش از 17 هزار شهید ترور تقدیم نظام شده است.

وی افزود: بالاترین تعداد شهیدی که در یک حادثه تروریستی تقدیم راه اسلام شده است متعلق به اتفاق کرمان بود که بیش از 90 شهید تقدیم راه حاج قاسم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان با بیان اینکه پشت هر بمب گذاری کشنده ای سرویس های جاسوسی استکبار قرار دارد، تصریح کرد: دشمنان ما از زائران مزار سردار دل ها هم می ترسند و 86 کشور دنیا به داعش کمک می کردند و یکی از اقدامات شهید سلیمانی پایان کار داعش بود.

صنعتکار با اشاره به اینکه باید قشر خاکستری جامعه را با فرهنگ و راه حاج قاسم سلیمانی آشنا کنیم و مسائل تحلیلی و زیرساختی ارائه شود، خاطرنشان کرد: خون شهید سیاسی مربوط به جریان و گروهی نیست و باید با افرادی که شهدای ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن حضور مردم در انتخابات را یک شکست می بیند

دشمن حضور مردم در انتخابات را یک شکست می بیند