مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 09:152023-12-25اقتصادي

نشت یابی 7000 کیلومتر شبکه توزیع و خط تغذیه گاز در چهارمحال وبختیاری


مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال وبختیاری گفت: در 9 ماهه سال جاری حدود 7000 کیلومتر شبکه توزیع و خط تغذیه در استان مورد نشت یابی قرار گرفت.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال وبختیاری گفت: در 9 ماهه سال جاری حدود 7000 کیلومتر شبکه توزیع و خط تغذیه در استان مورد نشت یابی قرار گرفت.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت گاز چهارمحال و بختیاری،، جهانبخش سلیمیان با اعلام اینکه در راستای بهره برداری ایمن، شناسایی و کنترل خطرات و ریسک ها، اجتناب از بروز حوادث و همچنین تطابق هر چه بیشتر امور و فعالیت ها با استاندارد و دستورالعمل های شرکت ملی گاز ایران، بازرسی هایی از پروژه های در حال اجرا، ایستگاه های تقلیل فشار و سیستم حفاظت کاتدی صورت گرفته است، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه حدود 7000 کیلومتر شبکه توزیع و خط تغذیه مورد نشت یابی قرار گرفته است.

وی افزود: علاوه بر شبکه های گازرسانی، همه تجهیزات و تأسیسات گاز در سطح استان مورد بررسی و نشت ‎یابی دوره ای قرار گرفته تا علاوه بر پیشگیری از بروز حوادث ناگوار احتمالی، از هدررفت گاز طبیعی جلوگیری شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به اینکه جلوگیری از هدررفت منابع انرژی گاز، از اولویت های اجرایی گاز این استان است، عنوان کرد: تابه حال 100 درصد از اهداف تعیین شده در بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشت یابی 7000 کیلومتر شبکه توزیع و خط تغذیه گاز در چهارمحال وبختیاری

نشت یابی 7000 کیلومتر شبکه توزیع و خط تغذیه گاز در چهارمحال وبختیاری