مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 18:252023-12-26فرهنگي

«باغ و گلستانم آرزوست» در کاخ مرمر


رویداد «باغ و گلستانم آرزوست» با نمایش آثار فاخر هنرهای پیشینه دار ایران در کاخ مرمر (موزه هنر ایران) از 7 تا 17 دی ماه برگزار می شود.

- رویداد باغ و گلستانم آرزوست با نمایش آثار فاخر هنرهای پیشینه دار ایران در کاخ مرمر (موزه هنر ایران) از 7 تا 17 دی ماه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گناز گلصباحی ـ مدیر مرکز فرهنگی موزه ای هنر ایران ـ در این باره گفت: مرکز فرهنگی موزه ای هنر ایران در کاخ مرمر، مجموعه بی نظیری است که ارزش های تاریخی، فرهنگی و هنری الهام بخش و بی بدیل را در خود جای داده است.

این مجموعه، چه به واسطه ارزش های معمارانه کاخ مرمر، که در نوع خود یگانه و بی همتاست و چه با توجه به مجموعه هنری موزه، فرصتی را در اختیار هنرمندانی قرار می دهد که آثارشان در هم نشینی با آثار تاریخی و هنری و کارِ دست اساتید و هنرمندان یگانه این مجموعه، به نمایش درمی آید.

او ادامه داد: به بهانه این رویداد، فرصت بسیار ارزشمندی در اختیار هنرمندان شایسته و پرتلاش گروه مردم نهاد باغ و گلستانم آرزوست (سازمان یافته در انجمن عمارات محروسه ایران) قرار گرفته است تا با توجه به زمینه فکری و برنامه ریزی های هنری خود، آثارشان را در این مجموعه در یک بازه زمانی 10 روزه به نمایش بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«باغ و گلستانم آرزوست» در کاخ مرمر

«باغ و گلستانم آرزوست» در کاخ مرمر