مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 15:202024-01-07اجتماعي

نامه به سازمان سنجش برای حذف شرط سن دانشگاه فرهنگیان


شورای عالی آموزش و پرورش حداکثر سن ورود به دانشگاه فرهنگیان را 22 سال تعیین کرده اما هیات عمومی دیوان عدالت اداری به تازگی شرط سن ورود به دانشگاه فرهنگیان را ابطال کرده است.

- وزیر آموزش وپرورش در جریان سفر به استان زنجان در پاسخ به پرسش یکی از داوطلبان کنکور درباره سرانجام حذف شرط سن ورود به دانشگاه فرهنگیان گفته است: به سازمان سنجش نامه زدیم تا با توجه به رای دیوان عدالت اداری، سامانه را باز کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، شورای عالی آموزش و پرورش حداکثر سن ورود به دانشگاه فرهنگیان را 22 سال تعیین کرده اما هیات عمومی دیوان عدالت اداری به تازگی شرط سن ورود به دانشگاه فرهنگیان را ابطال کرده است.

با وجود این، وزارت آموزش و پرورش تا امروز رأی دیوان عدالت اداری را اجرا نکرده است و همچنان پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان از طریق کنکور 1403 دارای شرط سن است.

وزارت آموزش و پرورش دلیل عدم اجرای رأی دیوان عدالت اداری را، مصوبه جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر تعیین شرط سن برای ورود به دانشگاه فرهنگیان می داند اما تا امروز مصوبه ای از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی در این رابطه ابلاغ نشده است.

با توجه به ابلاغ نشدن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، بسیاری از داوطلبان کنکور 1403 خواستار تعیین تکلیف وضعیت خود هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه به سازمان سنجش برای حذف شرط سن دانشگاه فرهنگیان

نامه به سازمان سنجش برای حذف شرط سن دانشگاه فرهنگیان