مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 11:412024-01-14بين الملل

تداوم توطئه در آن سوی ارس


آمریکا می خواهد یک پایگاه نظامی در آذربایجان در مرز با کشورمان برای فشار به روسیه و ایران بسازد.

خبری که تازگی ندارد و پیش از این و در جریان مناقشات بین ارمنستان و آذربایجان گمانه هایی درباره زمینه سازی برای ورود نیروهای ناتو در منطقه قفقاز جنوبی مطرح شد - آمریکا می خواهد یک پایگاه نظامی در آذربایجان در مرز با کشورمان برای فشار به روسیه و ایران بسازد.

خبری که تازگی ندارد و پیش از این و در جریان مناقشات بین ارمنستان و آذربایجان گمانه هایی درباره زمینه سازی برای ورود نیروهای ناتو در منطقه قفقاز جنوبی مطرح شد به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه خراسان نوشت: طی یک دهه اخیر، باکو به عنوان یکی از دولت های مستقر در قفقاز جنوبی توسعه سیاسی و اقتصادی و البته نظامی خود را با غرب و به ‎ویژه رژیم صهیونیستی پیش می برد.

همگرایی میان باکو – تل‎ آویو طی چندماه اخیر نیز شدت گرفته به طوری که سفرهای دیپلماتیک و رسمی میان مقامات آذربایجان و رژیم صهیونیستی رو به فزونی گذاشته است.

اقبال علی‎ اف به اسراییل تا جایی پیش رفت که اوایل سال جاری گمانه هایی مبنی بر حضور رژیم صهیونیستی در مرزهای ایران به وجود آمد و حتی یک خبرنگار صهیونیست مدعی حضور دوربین های حساس و سامانه های اسراییلی در مرز باکو و نیز حضور خلبانان صهیونیست با جنگنده اف 35 در همین منطقه شد؛ م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم توطئه در آن سوی ارس

تداوم توطئه در آن سوی ارس