مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 07:152023-12-29سياسي

دانشجوی دانشگاه باهنر که کابوس خواب دشمن بود


دانشجوی دانشگاه شهید باهنر کرمان می گوید: حاج قاسم الگویی به تمام معنا در زندگی من است، مردی که نه تنها برای حضرت مادر خادمی بی ریا بود، که خواب را از چشمان دشمن ربوده بود.

- خبرگزاری فارس _کرمان؛  مهدیه طاهری مقدر: الناز پروان، دانشجوی مهندسی آب دانشگاه شهید باهنر کرمان،  از گذشته ها سخن می گوید، از آن زمان که در مجالس فاطمیه بیت الزهرا(س) حاج قاسم شرکت می کرد و روزی که هم دانشگاهی خود را از نزدیک زیارت کرد.

پروان در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار می کند: در آن روزها با تعدادی از دوستانم که اصلا مذهبی نبودند، به بهانه با هم بودن و صحبت کردن به مجالس فاطمیه بیت الزهرا(س) می رفتیم و فقط حضور دوستانم در فضای معنوی و تنفس در آن حال و هوا برایم کافی بود تا شاید کمی تغییر کنند، چراکه در مجالس بیت الزهرا(س) نژاد، پوشش و جایگاه اجتماعی اصلا مهم نبود و همه فقط مهمان حضرت زهرا سلام الله علیها بودند و حاج قاسم و خانواده اش نیز همین نگاه را به مردم داشتند.

وقتی از او می پرسم که آیا حاج قاسم را دیده ای، با شور و اشتیاق  زیاد می گوید: در یکی از همان روزها که با دوستانم به بیت الزهرا(س) رفته بودیم، ناگهان برای چند دقیقه حاج قاسم به قسمت زنانه مجلس می آید و خدمت می کند و ما فقط محو تماشای او بودیم و تاکنون مردی به این تواضع، مردمی و خاکی بودن ندید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجوی دانشگاه باهنر که کابوس خواب دشمن بود

دانشجوی دانشگاه باهنر که کابوس خواب دشمن بود