مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 08:052024-01-18اقتصادي

تقسیم زنجان به6 پهنه برای جمع آوری زباله های خشک


مدیر به روب در زنجان از جمع آوری زباله های شهر زنجان طبق پهنه بندی انجام شده خبر داد و گفت: زنجان در این پهنه بندی به 6 قسمت تقسیم شده است.

- امیرحسین نجفی، مدیر به روب در شهر زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان به فعال شدن سامانه به روب در زنجان اشاره و اظهار کرد: شهروندان بعد از دانلود اپلیکیشن به روب از بازار، گوگل و .

تحت وب، در سامانه ثبت نام کنند.

مدیر به روب در زنجان افزود: شهروندان بعد از ثبت نام در سامانه به روب، درخواست جمع آوری را فعال کنند تا راننده در جریان قرار گرفته و در مسیر نسبت به تحویل گرفتن زباله های خشک آن ها اقدام کند.

وی از تقسیم شهر زنجان به 6 پهنه برای مراجعه و جمع آوری زباله ها خبر داد و گفت: این پهنه ها شمال غرب شامل کوی فرهنگ، اسلام آباد، شهرک غرب و الهیه است که زباله های این پهنه روز شنبه جمع آوری می شود.

نجفی آزادگان، شهرک کارمندان و اراضی را پهنه دوم اعلام کرد و گفت: روز جمع آوری زباله های این پهنه یکشنبه پیش بینی شده است.

مدیر به روب در شهر زنجان با بیان اینکه بر اساس پهنه بندی 6 گانه زباله های جاده شهرک، علوم پایه و کوی قائم در روز دوشنبه جمع آوری می شود، ادامه داد: زباله های شهرک اندیشه، زیباشهر، کوی امید و امیرکبیر هم در روز سه شنبه جمع آوری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقسیم زنجان به6 پهنه برای جمع آوری زباله های خشک

تقسیم زنجان به6 پهنه برای جمع آوری زباله های خشک