مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 09:152023-12-27اقتصادي

توسعه شبکه گازرسانی در جیرفت دستخوش عدم تعامل بین بخشی/ جذب 500 نیرو طی 5 سال


رییس شرکت گاز جیرفت عدم همکاری بین بخشی را عامل وفقه طولانی گازرسانی در این شهرستان دانست که در حال حاضر این مهم با سرعت هر چه تمامتر در حال انجام است.

- ایسنا/کرمان رییس شرکت گاز جیرفت عدم همکاری بین بخشی را عامل وفقه طولانی گازرسانی در این شهرستان دانست که در حال حاضر این مهم با سرعت هر چه تمامتر در حال انجام است.

  فرامرز قاسم زاده در گفت و گو با ایسنا با اشاره به توقف گازرسانی طی چند سال گذشته به دلیل عدم تعامل و همکاری برخی ادارات در جیرفت بیان کرد: از 20 هزار علمک نصب شده در شهرستان جیرفت تعداد 10 هزار علمک با تعامل و همکاری بین بخشی با سرعت انجام شده لذا اگر شاهد تعلل در توسعه شبکه گازرسانی بودیم، به عدم همکاری ها برمی گردد.

وی به سنگ اندازی ها و عدم همکاری با شرکت گاز اشاره کرد که باعث شده پیمانکاران چندین پروژه قراردادهای خود را فسخ کنند و وقفه طولانی در روند گازرسانی به شهرستان اتفاق افتاد.

قاسم زاده با اشاره به اینکه در گذشته فقط 120 کیلومتر خط انتقال و 16 کیلومتر خط تغذیه اجرا شده بود، گفت: در حال حاضر 400 کیلومتر خط انتقال و 30 کیلومتر خط تغذیه انجام شده و ایستگاه های شهری از دو به پنج عدد افزایش یافته و دو ایستگاه دیگر به زودی به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه شبکه گازرسانی در جیرفت دستخوش عدم تعامل بین بخشی/ جذب 500 نیرو طی 5 سال

توسعه شبکه گازرسانی در جیرفت دستخوش عدم تعامل بین بخشی/ جذب 500 نیرو طی 5 سال