مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 16:512024-01-03اجتماعي

آسمان 10 استان برفی و بارانی می شود


اواخر وقت فردا 14 دی، سامانه بارشی وارد کشور می شود و ابتدا در استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی موجب بارش برف و باران خواهد شد.

- صادق ضیاییان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: روز آینده 14 دی در استان های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، شرق هرمزگان و کرمان رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید و در برخی مناطق خیزش گردوخاک داریم.

وی افزود: اواخر وقت فردا سامانه بارشی وارد کشور می شود که در استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی موجب بارش برف و باران خواهد شد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز جمعه 15 دی در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان، اردبیل، مازندران، کردستان، زنجان، قزوین، البرز و شمال کرمانشاه بارش باران، وزش باد شدید و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف داریم.

ضیاییان عنوان کرد: روز شنبه 16 دی در نوار شمالی کشور و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز و بخش هایی از غرب و شمال غرب کشور بارش باران و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف پیش بینی می شود.

وی افزود: روز یکشنبه 17 دی در استان های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان، خراسان رضوی، شمال سیستان و بلوچستان و کرمان بارش ها ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمان 10 استان برفی و بارانی می شود

آسمان 10 استان برفی و بارانی می شود