مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 00:402023-12-27سياسي

ستاد ملی مقابله با گرد و غبار طی یک ماه آینده در سرخس تشکیل می شود


در حوزه ریزگردها که به عنوان مهمان ناخوانده است، در این دولت طی یک سال به مرحله ای رسیده که ستاد ملی مقابله با گرد و غبار کشور در سرخس تشکیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخس، حجت الاسلام محمد بختیاری در جلسه شورای اداری سرخس اظهار کرد: در شهرستان سرخس 3 سال متخصصان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به همراه نخبگان شهرستان یک سند علمی برای حل مسئله و روندی که باید طی شود را تدوین کردند و امروز به بهره برداری رسیده و وارد فاز اجرایی شده است.

امام جمعه سرخس بیان کرد: اجرا با نگاه جهادی باید باشد و انتظار داریم که معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری برای اجرای این سند حمایت لازم را داشته باشد زیرا مردم سرخس روی گنج نشسته اند اما از آن محرومند.

فرماندار سرخس نیز در این جلسه بیان کرد: دولت سیزدهم اقدامات بسیار خوبی در حوزه اقتصادی، دیپلماسی و مردمی انجام داده است و سیاست های ابلاغی استاندار خراسان رضوی نیز مردمی محور است و اتفاقات بسیار خوبی در حال انجام است.

حسن نوری زاده اظهار کرد: دولت هیچ نگاه مذهبی برای حل مسائل ندارد و خدمات دولت بر اصل محرومیت و جمعیت پایه گذاری شده است.

وی بیان کرد: در حوزه گازرسانی 37 روستا فاقد گاز هستند و با پیگیری هایی که انجام شده تا دو هفته دیگر حدود 7 روستا بهره مند از گاز می شوند و تا پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد ملی مقابله با گرد و غبار طی یک ماه آینده در سرخس تشکیل می شود

ستاد ملی مقابله با گرد و غبار طی یک ماه آینده در سرخس تشکیل می شود