مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 17:252023-12-31اقتصادي

فلر های گاز در پارس جنوبی تا پایان دولت سیزدهم خاموش می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، وحید رضا زیدی فرد، معاون وزیر نفت در حاشیه آیین انعقاد تفاهم نامه مشترک همکاری درمورد طرح پدافند غیرعامل در منطقه ویژه پارس گفت: - معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری گفت: افزایش صادرات نفت و میعانات گازی یکی از مهمترین اقدامات دولت سیزدهم در 2 سال اخیر بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، وحید رضا زیدی فرد، معاون وزیر نفت در حاشیه آیین انعقاد تفاهم نامه مشترک همکاری درمورد طرح پدافند غیرعامل در منطقه ویژه پارس گفت: صنعت نفت خط مقدم جبهه اقتصادی و نمود اقتصاد کشور است و به همین هدف بسیار جذابی برای دشمنان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه اگر مشکلی برای صنعت نفت ایجاد شود پیامد ها و تبعاتش به کل جامعه برمی گردد افزود: در زمان جنگ شاهد بودیم که پالایشگاه ها و تأسیسات نفتی ما را بمباران می کردند به طوری که بیش از 2 هزار بار به  جزیره خارگ در جنگ تحمیلی حمله شد، اما یک روز هم صادرات نفت متوقف نشد.

معاون وزیر نفت با اشاره به تامین 70 درصد گاز کشور در منطقه ویژه پارس خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت این منطقه پدافند غیرعامل باید به صورت ویژه مورد عنایت قرار بگیرد.

زیدی فرد اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم را در راستای تاب آوری صنعت نفت کشور عنوان کرد و افزود: افزایش صادرات نفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلر های گاز در پارس جنوبی تا پایان دولت سیزدهم خاموش می شود

فلر های گاز در پارس جنوبی تا پایان دولت سیزدهم خاموش می شود