مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 11:452024-01-17سياسي

تشکیل تیم بازرسی اوقاف برای بررسی شکایات پیرامون موقوفه حمامی در قم


تعدادی از شکایات مردمی در مورد موقوفه حمامی دریافت کرده ایم و تیمی از کارشناسان بازرسی اوقاف جهت رسیدگی و بررسی موضوع تشکیل شده است.

- ایسنا/قم رییس اوقاف شهرستان قم گفت: تعدادی از شکایات مردمی در مورد موقوفه حمامی دریافت کرده ایم و تیمی از کارشناسان بازرسی اوقاف جهت رسیدگی و بررسی موضوع تشکیل شده است.

به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت الاسلام سید نورالدین صمدانی با اشاره به موقوفات متصرفی و غیر متصرفی اظهار کرد: طبق بند اول ماده یک قانون تشکیلات و اختیارات سازمان اوقاف و امور خیریه، اداره امور موقوفات و املاک وقفی که فاقد متولی بوده یا مجهول التولیه هستند به عهده این سازمان می باشد لذا رسیدگی به تمامی شئونات آن موقوفه توسط اداره اوقاف امور خیریه صورت می پذیرد که به این نوع موقوفات متصرفی اطلاق می گردد.

وی افزود: سایر موقوفات که دارای متولی هستند و تحت اشراف آنها اداره می شوند، موقوفه غیر متصرفی نامیده می شوند و اداره اوقاف تنها نظارت بر حسن عملکرد متولیان را بر عهده دارد.

رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان قم با اشاره به موقوفه حمامی در قم خاطرنشان کرد: این موقوفه دارای متولی بوده و جزو موقوفات غیر متصرفی محسوب می شود و اداره اوقاف فقط ناظر بر عملکرد متولیان موقوفه می باشد و متولیان موظف هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل تیم بازرسی اوقاف برای بررسی شکایات پیرامون موقوفه حمامی در قم

تشکیل تیم بازرسی اوقاف برای بررسی شکایات پیرامون موقوفه حمامی در قم