مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 12:412024-01-01حوادث

توقیف 4 دستگاه سواری شوتی و کشف 10 میلیارد قاچاق


حسین بدری، رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان امروز در گفت و گو با فارس اظهار داشت: در اجرای طرح استانی تشدید مبارزه با کالای قاچاق با اولویت مقابله با خودرو های شوتی، چهار دستگاه خودرو سواری شوتی و یک دستگاه کامیون کشنده حامل بار قاچاق توقیف شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان افزود: مأموران پس از هماهنگی قضایی حین کنترل نامحسوس در محورهای مواصلاتی استان زنجان خودروهای مذکور را رویت و با علائم هشداردهنده پلیسی و دستور ایست متوقف کردند که در بازرسی از این خودروها در مجموع مقدار 23 هزار و 130 لیتر روغن موتور فاقد مجوز، تعداد 79 هزار و 400 نخ انواع سیگارت خارجی، تعداد یک هزار و یک هزار و 114 ثوب انواع پوشاک و البسه خارجی قاچاق کشف شد.

وی افزود: کارشناسان ارزش مجموع اقلام مکشوفه را بیش از 10 میلیارد ریال برآورد کردند که دراین خصوص 5 نفر متهم دستگیر شده به همراه پرونده متشکله به مرجع قضایی معرفی شدند.

  بدری با تاکید بر قاطعیت پلیس در تداوم اجرای طرح های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا خاطرنشان کرد: در اجرای هر چه بهتر طرح های مبارزه با قاچاق کالا، ضمن تقدیر و تشکر از آحاد جامعه در همکاری با پلیس از مردم خواست، در صورت مشاهده و آگاهی از هر گونه جرایم اقتصادی، قاچاق کالا و ارز و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 4 دستگاه سواری شوتی و کشف 10 میلیارد قاچاق

توقیف 4 دستگاه سواری شوتی و کشف 10 میلیارد قاچاق