مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 09:452024-01-09اقتصادي

هزینه کرد 500 میلیارد تومان اعتبار عمرانی در حوزه برق شهرستان اردبیل


فرماندار اردبیل در جلسه با مسئولان شرکت توزیع نیروی برق استان و شهرستان گفت: در طول سه سال گذشته حدود 500 میلیارد تومان در حوزه برق شهرستان اردبیل هزینه شده است.

- ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل در جلسه با مسئولان شرکت توزیع نیروی برق استان و شهرستان گفت: در طول سه سال گذشته حدود 500 میلیارد تومان در حوزه برق شهرستان اردبیل هزینه شده است.

سید محمد اعتماد اعجازی 19 دی در دیدار با مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گفت: در طول سه سال گذشته هزار کیلومتر جایگزینی سیم مسی باکابل نگهدار در شهر ها و روستاهای شهرستان اردبیل اجرا شده است که 70 درصد را شامل می شود و انتظار می رود تا پایان سال آینده به 100درصد برسد.

وی بیان کرد: مانورهای مختلف برا آمادگی و خدمات رسانی برق در شرایط بحرانی در شهرستان اردبیل برگزار شده و به مرور هم برگزار می شود.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: مدیرت بحران به انبار اختصاصی و برج نوری و پست های سیار و دیزل ژنراتور مجهز شده و مولدهای اضطراری از 6 دستگاه به 10 دستگاه افزایش یافته است.

اعتماد اعجازی عنوان کرد: مقاوم سازی و جابجایی پایه های برق در 50 روستای شهرستان اردبیل انجام شده است و در دو ماه گذشته 2 هزار چراغ معابر شهرستان تعویض شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه کرد 500 میلیارد تومان اعتبار عمرانی در حوزه برق شهرستان اردبیل

هزینه کرد 500 میلیارد تومان اعتبار عمرانی در حوزه برق شهرستان اردبیل