مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 13:002023-12-27فرهنگي

مرگ مشکوک به خودکشیِ بازیگر فیلم «انگل»


کیون، بازیگر 48 ساله که با بازی در فیلم «انگل» به شهرت دست یافت، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی فارس، همسر این بازیگر کره ای در تماس با پلیس اعلام کرد که پس از ترک خانه توسط سون-کیون، نوشته ای که بنظر می رسد یادداشت خودکشی است را در منزل پیدا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه های محلی، بازیگر فیلم انگل به کارگردانی بونگ جون-هو که برنده ی نخل طلا از جشنواره فیلم کن در سال 2019 شد، چندی پیش از سوی پلیس این کشور به مصرف مواد مخدر متهم شده بود و تحت بازجویی قرار گرفته بود.

جسد سون-کیون که سه بار در زمینه پرونده مذکور از سوی پلیس مورد بازجویی قرار گرفته است، صبح چهارشنبه در پارکی در سئول پیدا شده است.

آخرین بازجویی که از ستاره بازیگر سریال دکتر مغز ، محصول اپل تی وی پلاس، به اتهام مصرف ماری جوآنا و قرص های روان گردان به عمل آمده است، مربوط به آخر هفته گذشته است که 19 ساعت به طول انجامیده بود.

بر اساس گزارش ها، سون-کیون، در این بازجویی ها گفته است که از سوی سرپیشخدمتی در یک بار مجبور به استفاده از مواد مخدر شده و سپس این زن تلاش کرده است از او اخاذی کند.

در هفته های اخیر، دولت کره جنوبی علیه شماری از افراد برجسته از جمله بازیگران، خوانندگان و وارثان ثروتمندترین خانواده های این کشور اتهاماتی در زمینه مصرف مواد مخدر مطرح کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ مشکوک به خودکشیِ بازیگر فیلم «انگل»

مرگ مشکوک به خودکشیِ بازیگر فیلم «انگل»