مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 10:202024-01-02اقتصادي

فعالیت 58 سامانه ترددشمار برخط در راه های جنوب سیستان و بلوچستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان با اشاره به تحلیل ترددهای 9 ماهه گفت: بیش از 3 میلیون انواع کامیون و وسایل نقلیه سنگین از جاده های جنوب استان عبور کرده اند که شامل 14 درصد از مجموع ترددهای جاده ای طی این بازه زمانی است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان با اشاره به تحلیل ترددهای 9 ماهه گفت: بیش از 3 میلیون انواع کامیون و وسایل نقلیه سنگین از جاده های جنوب استان عبور کرده اند که شامل 14 درصد از مجموع ترددهای جاده ای طی این بازه زمانی است.

شهرام مبارکی در گفت وگو با ایسنا، از فعالیت 58 سامانه ترددشمار برخط در راه های جنوب استان خبر داد و بیان کرد: بر اساس تحلیل داده های سامانه های هوشمند ترددشمار آنلاین، از ابتدای امسال تاکنون، بیش از 23 میلیون و 562 هزار تردد در محورهای شریانی جنوب استان سیستان و بلوچستان ثبت شده است که 14 درصد آن مربوط به ناوگان سنگین است.

مبارکی افزود: اهمیت جاده های جنوب استان شامل دو بخش ترانزیتی و ترافیکی است که هر دو مولفه در کاهش عمر جسم و رویه راه تأثیر مستقیم و بسزایی دارد؛ لذا با تمام توان در تلاشیم ضمن ایجاد تسهیل در ترددهای جاده ای، ارتقاء وضعیت راه های جنوب استان را بصورت مستمر انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 58 سامانه ترددشمار برخط در راه های جنوب سیستان و بلوچستان

فعالیت 58 سامانه ترددشمار برخط در راه های جنوب سیستان و بلوچستان