مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 14:502024-01-15بين الملل

انتقاد رییس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی از اختلافات داخلی


رییس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی با اذعان به شدت اختلافات داخلی میان تصمیم گیرندگان این رژیم در بحبوحه جنگ، خواستار کنار گذاشتن این اختلافات با هدف غلبه بر شوک ایجاد شده در میان صهیونیست ها در نتیجه عملیات مقاومت شد.

- رییس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی با اذعان به شدت اختلافات داخلی میان تصمیم گیرندگان این رژیم در بحبوحه جنگ، خواستار کنار گذاشتن این اختلافات با هدف غلبه بر شوک ایجاد شده در میان صهیونیست ها در نتیجه عملیات مقاومت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آویو کوخاوی رییس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی عملیات طوفان الاقصی را که هفتم اکتبر آغاز شد، یک رویداد شوکه کننده ارزیابی کرد و گفت که این اتفاق مستلزم شفاف سازی عمیق و بررسی های دقیق است.

کوخاوی افزود: بررسی این رویداد از همه جهات و نقش ارتش ضروری است و من در دوران مسؤولیتم مسؤول تصمیماتی بودم که در ارتش اسراییل گرفته می شد.

وی به اختلافات داخلی میان صهیونیست ها در بحبوحه جنگ غزه اشاره کرد و گفت: تمایز بین حملات حماس و حملات لفظی و گرافیکی افراد و گروه ها (در میان مقامات رژیم صهیونیستی) علیه یکدیگر دشوار است.

احساس ناامیدی به دلیل لفاظی های تند و شدید و تفرقه در حال افزایش است و اظهارات افراطی و سمی باید متوقف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد رییس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی از اختلافات داخلی

انتقاد رییس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی از اختلافات داخلی