مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 03:502024-01-10بين الملل

روایت آمریکا از دیدارهای بلینکن در فلسطین اشغالی


وزیر خارجه آمریکا در دیدار با مقام های ارشد رژیم صهیونیستی، ضمن تاکید بر حمایت قاطع واشنگتن از تل آویو، بر تداوم تلاش ها برای آزادی تمام اسرای صهیونیست از نوار غزه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه آمریکا گفت که آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور در سفر به فلسطین اشغالی با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر، یوآو گالانت وزیر جنگ، اسراییل کاتص وزیر خارجه و بنی گانتز عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی دیدار کرد.

این وزارتخانه طی بیانیه های جداگانه ای توضیح داد که بلینکن در این دیدارها ضمن تاکید بر حمایت قاطع آمریکا از رژیم صهیونیستی، بر تداوم تلاش ها برای آزادی تمام اسرای صهیونیست از نوار غزه تاکید کرد.

بر این اساس، وزیر خارجه آمریکا در دیدار با نتانیاهو و کابینه جنگ رژیم صهیونیستی، خواستار اهمیت اجتناب از تلفات غیرنظامیان در حملات این رژیم به نوار غزه و افزایش کمک رسانی ها به مردم این منطقه شد.

در این بیانیه ادعا شده است: بلینکن همچنین بر نیاز به حاصل کردن صلح پایدار و بادوام برای اسراییل و منطقه از طریق تأسیس دولت فلسطین تاکید کرد .

به نوشته وبگاه این وزارتخانه، بلینکن در دیدار با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، ضمن حمایت از حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به بهانه عملیات طوفان الاقصی در تاریخ هفتم اکتبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت آمریکا از دیدارهای بلینکن در فلسطین اشغالی

روایت آمریکا از دیدارهای بلینکن در فلسطین اشغالی