مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 10:502024-01-15بين الملل

اشپیگل: آلمان هیچ نظارتی بر تسلیحات ارسالی به اوکراین ندارد


یک نشریه آلمانی گزارش داد، دولت این کشور بعد از ارسال محموله های تسلیحاتی بزرگ به اوکراین در سال گذشته میلادی، هیچ نوع بازرسی در خصوص مقصد نهایی این تسلیحات به عمل نیاورده است.

- یک نشریه آلمانی گزارش داد، دولت این کشور بعد از ارسال محموله های تسلیحاتی بزرگ به اوکراین در سال گذشته میلادی، هیچ نوع بازرسی در خصوص مقصد نهایی این تسلیحات به عمل نیاورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشریه آلمانی اشپیگل به نقل از چند مقام مطلع نوشت، دولت برلین تنها دو بار به بررسی مقصدهای تسلیحاتی که در سال 2023 به خارج ارسال کرده، پرداخته است.

همچنین سیاستگذاران آلمان هیچ نظارتی بر کمک های نظامی گسترده کشورشان به کی یف به عمل نیاورده اند و در این مورد تنها به روی تضمین های مقام های اوکراینی در قبال مراقبت از این تسلیحات حساب باز کرده اند.

به نوشته راشا تودی، وزارت اقتصاد آلمان این اطلاعات را در پاسخ به یک درخواست مطرح شده از سوی سویم داگدلن، نماینده حزب چپ ها در پارلمان این کشور که تحت رهبری زهرا واگن کنشت قرار دارد، ارائه کرده است.

واگن کنشت یکی از منتقدان صریح ارسال تسلیحات برای اوکراین است.

نشریه اشپیگل با استناد به پاسخ وزارت اقتصاد آلمان گزارش کرد، دولت برلین در ماه های ژانویه و ژوئن 2023 محل استقرار تسلیحات کوچکی که به تایوان فرستاده بود بررسی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشپیگل: آلمان هیچ نظارتی بر تسلیحات ارسالی به اوکراین ندارد

اشپیگل: آلمان هیچ نظارتی بر تسلیحات ارسالی به اوکراین ندارد