مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 22:002024-01-08اقتصادي

150 میلیارد تومان برای پیشگیری و اطفای حریق جنگل ها و مراتع اختصاص پیدا می کند


سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403 از مصوبه این کمیسیون درباره اختصاص 150 میلیارد تومان به سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور برای پیشگیری و اطفای حریق جنگل ها و مراتع در سال آینده خبر داد.

- سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403 از مصوبه این کمیسیون درباره اختصاص 150 میلیارد تومان به سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور برای پیشگیری و اطفای حریق جنگل ها و مراتع در سال آینده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیم زارع در توضیح جلسه امشب کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1403 گفت: با مصوبه کمیسیون تلفیق و در اجرای ماده 4 قانون تاسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی، دولت مکلف است تا مبلغ 7 هزار میلیارد تومان برای حق بیمه پایه سهم دولت و همچنین کل حق بیمه پایه واحدهای مسکونی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی، سازمان بهزیستی و یا سایر افراد ناتوان از پرداخت را تامین کرده و در ابتدای سال توسط خزانه داری کل کشور به حساب صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان واریز کند.

وی افزود: کمیسیون تلفیق در مصوبه دیگری همچنین به دولت اجازه داد تا سقف 2 میلیارد یورو کمک های بلاعوض بین المللی از سوی موسسات و سازمان های بین المللی برای جبران خسارت و پیشگیری از حوادثی مانند زلزله سیل سرمازدگی مقابله با گرد و غبار بیابان زدایی حفاظت تالاب ها دریافت کردت و پس از تسعیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 میلیارد تومان برای پیشگیری و اطفای حریق جنگل ها و مراتع اختصاص پیدا می کند

150 میلیارد تومان برای پیشگیری و اطفای حریق جنگل ها و مراتع اختصاص پیدا می کند