مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 16:052024-01-07سياسي

رونمایی از 170 اثر دبیرخانه حمایت از پژوهش های موردنیاز حوزه و نظام در قم


مدیر نمایشگاه مشکات با اشاره به برگزاری 35 نشست در روزهای برپایی این نمایشگاه گفت: آیین رونمایی از 170 اثر دبیرخانه حمایت از پژوهش های موردنیاز حوزه های علمیه و نظام اسلامی در نخستین روز فعالیت نمایشگاه با حضور آیت الله اعرافی، - حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فرهنگیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: ششمین نمایشگاه مراکز و واحدهای پژوهشی بانام نمایشگاه مشکات امروز 17 دی ماه 1402 با حضور 70 مرکز، واحد پژوهشی، انتشارات، گروه های جهادی و رسانه های حوزوی افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه حاصل هم افزایی دستگاه ها و سازمان های متعددی بوده است، مطرح کرد: امسال توانستیم از ظرفیت این دستگاه ها استفاده کنیم.

مدیر نمایشگاه مشکات با بیان اینکه بسیج اساتید تلاش بسیاری در این عرصه داشته است، عنوان کرد: در تجهیزات موردنیاز نمایشگاه و چینش غرفه ها بسیج اساتید نقش پررنگی داشته است.

وی با اشاره به اینکه واحدها و مراکز پژوهشی مرکز مدیریت همکاری کاملی داشته اند، خاطرنشان کرد: از بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز که این فضا را در اختیار نمایشگاه قرار داده است، قدردانی داریم.

فرهنگیان با بیان اینکه در این نمایشگاه آخرین یافته ها و دستاوردهای پژوهشی نهادهای حوزوی به نمایش گذاشته شده است، تصریح کرد: تنوع موضوعات نشان می دهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 170 اثر دبیرخانه حمایت از پژوهش های موردنیاز حوزه و نظام در قم

رونمایی از 170 اثر دبیرخانه حمایت از پژوهش های موردنیاز حوزه و نظام در قم