مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 20:002024-01-15ورزشي

ورزشگاه خانگی الهلال و النصر با امکانات شگفت انگیز (+عکس)


هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری قیدیه از راه اندازی یک ورزشگاه در شهر قیدیه خبر داد که نام شاهزاده محمد بن سلمان بن عبدالعزیز، ولیعهد و نخست وزیر عربستان را بر روی خود خواهد داشت.

- ورزشگاه خانگی الهلال و النصر با امکانات شگفت انگیز (+عکس) هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری قیدیه از راه اندازی یک ورزشگاه در شهر قیدیه خبر داد که نام شاهزاده محمد بن سلمان بن عبدالعزیز، ولیعهد و نخست وزیر عربستان را بر روی خود خواهد داشت.

هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری قیدیه عربستان از ساخت یک استادیوم با فناوری و امکاناتی شگفت انگیز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از ورزش سه ، هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری قیدیه از راه اندازی یک ورزشگاه در شهر قیدیه خبر داد که نام شاهزاده محمد بن سلمان بن عبدالعزیز، ولیعهد و نخست وزیر عربستان را بر روی خود خواهد داشت.

این استادیوم جدید یکی از برجسته ترین ورزشگاه های جهان خواهد بود و مجهز به فناوری ها و قابلیت های بی سابقه ای است که آن را چند منظوره کرده تا بتواند میزبان بزرگ ترین رویدادهای ورزشی، سرگرمی و فرهنگی در پادشاهی عربستان سعودی باشد.

استادیوم شاهزاده محمد بن سلمان در قلب شهر قیدیه و در فاصله 40 دقیقه ای از شهر ریاض بر روی یکی از قله های کوه طویق به ارتفاع 200 متر ساخته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشگاه خانگی الهلال و النصر با امکانات شگفت انگیز (+عکس)

ورزشگاه خانگی الهلال و النصر با امکانات شگفت انگیز (+عکس)