مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 20:402024-01-10اقتصادي

مدرس خیابانی: ظرفیت ناوگان دریایی خزر به 125 هزار تن افزایش یافته است


مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه خط مستقیم و منظم کانتینری از بندر شمالی به روسیه و کشورهای آسیای میانه برقرار و نمایندگی های فعالی در کشورهای مختلف مستقر کردیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نوشهر، محمدرضا مدرس خیابانی در دومین همایش ملی تمدن دریای، مسیر پیشرفت در نوشهر با بیان اینکه کشتیرانی تجاری با حمل و جابجایی تقریبا 12 میلیارد تن کالا در سال نقش اساسی و راهبردی در توسعه اقتصادی کشورها دارد، اظهار کرد: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک ناوگان ملی و راهبردی که شامل دو دریا در جنوب و یک دریای بزرگ در شمال فعالیت می کند.

وی به 5 هزار و 800 کیلومتر نوار دریایی در کشور اشاره کرد و افزود: این نوار دریایی می تواند نقش اساسی در توسعه اقتصادی کشور را بر عهده داشته باشد.

مدرس خیابانی تعداد ناوگان ملی در مجموعه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را 143 فروند با ظرفیت 5.

1 میلیون تن اعلام کرد و گفت: این ناوگان در سال گذشته با حمل  29 میلیون تن از کالاهای مورد نظر ماموریت اساسی در توسعه اقتصاد کشور را عهده دار بوده است.

دومین همایش ملی تمدن دریایی_مسیر پیشرفت وی افزود: یکی از راهبردهای اساسی کشتیرانی در جهت توسعه اقتصادی کشور بحث حمل و نقل ترکیبی و نقش ایفا کردن موضوع کریدور شمال به جنوب با هزار و  309 دستگاه وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرس خیابانی: ظرفیت ناوگان دریایی خزر به 125 هزار تن افزایش یافته است

مدرس خیابانی: ظرفیت ناوگان دریایی خزر به 125 هزار تن افزایش یافته است