مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 09:252024-01-09بين الملل

محتمل ترین تحولات 2024 جهان


در بُعد اقتصادی چالش های ژئوپلیتیک اصلی ترین خطری هستند که می توانند تهدیدی بزرگ برای اقتصاد جهانی در سال 2024 باشند.

علاوه بر این، 2024 پرتنش و مبهم ترین سال میلادی معاصر خواهد بود و درگیری های زیادی را دربر خواهد داشت که ممکن است به جنگ به ویژه در غرب آسیا، - مناطق عربی و حاشیه جنوبی خلیج فارس منجر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، راهبرد معاصر نوشت؛ هنوز مُهر پایان سال 2023 میلادی خشک نشده بود که گمانه زنی ها درباره اینکه سال جدید میلادی با توجه به تحولات سیاسی، اقتصادی، منطقه ای و دیگر موارد کنونی چه خواهد شد، داغ شده است.

در سال جاری میلادی احتمالاً شاهد رویدادهای داغ و موردانتظار بسیاری خواهیم بود که شاید بارزترین آنها انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، تعیین تکلیف جنگ غزه میان رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و نیز تداوم بحران های اقتصادی در جهان باشد.

2024، مبهم تر از گذشته ناظران بین الملل انتظار دارند، تحولات مورد انتظار جهانی در سال 2024 مبهم تر از همیشه باشد، زیرا جهان شاهد تحولات و چالش های فزاینده ای است که پیش بینی آینده را دشوار می کند.

آنچه دموکرات ها در غرب آسیا پیاده سازی کردند، دستاوردی جز شکست های پی در پی برایشان نداشت، این روند بر انتخابات آتی آمریکا تأثیر زیادی خواهد گذاشت و این عوامل را می توان ناشی از نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محتمل ترین تحولات 2024 جهان

محتمل ترین تحولات 2024 جهان