مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 00:052024-01-12سياسي

«سد فینسک» پروژه ای با تمام مجوزهای زیست محیطی و ردیف اعتباری مخصوص


سد فینسک دارای تمامی مجوزهای زیست محیطی و ردیف اعتباری بوده و اجرای این طرح بدون هیچ گونه تغییر و با جدیت دنبال خواهد شد.

- سد فینسک پروژه ای با تمام مجوزهای زیست محیطی و ردیف اعتباری مخصوص ایسنا/سمنان  استاندار سمنان گفت: سد فینسک دارای تمامی مجوزهای زیست محیطی و ردیف اعتباری بوده و اجرای این طرح بدون هیچ گونه تغییر و با جدیت دنبال خواهد شد.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان عصر جمعه 22 دی ماه 1402 با اعلام این خبر اظهار کرد: بی تردید تامین آب به عنوان اصلی ترین دغدغه ی مردم و مسئولان استان سمنان، مطرح بوده و این موضوع بارها و بارها در سفرها و دیدارهای مسئولان عالی نظام و مدیران سطح ملی عنوان گردیده است.

استاندار سمنان با اشاره به اقدامات انجام شده در سطح استان سمنان در راستای تامین منابع آبی پایدار گفت: یکی از طرح های اجرایی و درحال انجام در استان سمنان که با هدف تامین آب شرب پایدار برای مردم عزیز استان و زائران حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)در حال انجام است.

وی ادامه داد: اجرای طرح سد فینسک در حوزه سرزمینی استان سمنان است که تمام مجوزهای لازم این طرح و از جمله مجوز ماده 23 قانون الحاق 2 ، چندی پیش از سوی رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به وزارت نیرو ابلاغ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سد فینسک» پروژه ای با تمام مجوزهای زیست محیطی و ردیف اعتباری مخصوص

«سد فینسک» پروژه ای با تمام مجوزهای زیست محیطی و ردیف اعتباری مخصوص