مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 13:102024-01-01پزشكي

عرضه شیرخشک یارانه ای به نرخ آزاد در داروخانه ها تخلف است


معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان اسدآباد گفت: هر گونه عرضه شیرخشک یارانه ای با نرخ آزاد در سطح داروخانه ها ممنوع بوده و در صورت گزارش با داروخانه متخلف برخورد می شود.

- ایسنا/همدان معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان اسدآباد گفت: هر گونه عرضه شیرخشک یارانه ای با نرخ آزاد در سطح داروخانه ها ممنوع بوده و در صورت گزارش با داروخانه متخلف برخورد می شود.

رسول اسدی منش در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: همه داروخانه هایی که با بیمه سلامت قرارداد دارند، موظف هستند شیرخشک یارانه ای را پس از دریافت به مصرف کننده عرضه کنند.

وی مطرح کرد: در حال حاضر نوزادان زیر دو سال ماهانه 10 قوطی شیرخشک یارانه ای و 10 قوطی به صورت آزاد دارای سهمیه هستند، ضمن اینکه به کودکان دو تا شش سال نیز10 قوطی شیرخشک با ارز آزاد تعلق می گیرد.

اسدی منش ادامه داد: با توجه به قاچاق شیرخشک و به تبع آن مشکلات کمبود شیرخشک در بازار، طرح اجرایی سیاست های توزیع و عرضه شیرخشک مانند طرح دارویار در حال اجراست.

وی تصریح کرد: با این سیاست خوشبختانه کارخانه ها به وفور در حال تولید شیرخشک هستند و از طرفی نیز واردات شیرخشک در حال انجام بوده و به اندازه کافی شیرخشک تولید شده و در حال توزیع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه شیرخشک یارانه ای به نرخ آزاد در داروخانه ها تخلف است

عرضه شیرخشک یارانه ای به نرخ آزاد در داروخانه ها تخلف است