مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 11:252024-01-01اقتصادي

آغاز عملیات لایروبی اسکله های بنادر آبادان


مدیر بنادر و دریانوردی آبادان گفت: طرح لایروبی اسکله های بنادر سه گانه آبادان با هدف تسهیل تردد، پهلو دهی و جدا سازی شناورها عملیاتی شد.

- ایسنا/خوزستان مدیر بنادر و دریانوردی آبادان گفت: طرح لایروبی اسکله های بنادر سه گانه آبادان با هدف تسهیل تردد، پهلو دهی و جدا سازی شناورها عملیاتی شد.

کامبیز مالکی زاده با اشاره به طرح لایروبی اسکله های بنادر سه گانه آبادان با هدف تسهیل تردد، پهلودهی و جداسازی شناورها اظهار کرد: لایروبی اسکله های بنادر آبادان آغاز شده است و با پایان عملیات این طرح، 196 هزار متر مکعب از گل و لای این اسکله ها برداشته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان، وی با بیان اینکه 8 ماه مدت زمان عملیات این طرح است، افزود: بارج لایروبی جرثقیل، یدک کش و 5 دستگاه کمپرسی از جمله تجهیزاتی است که در اجرای عملیات لایروبی اسکله های بنادر آبادان مورد بهره گیری قرار گرفته است.

مالکی زاده ادامه داد: طبق هماهنگی حاصل شده بین شهرداری و مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان، گل و لای حاصل از لایروبی، بر حسب تشخیص شهرداری آبادان به نقاط معینی انتقال داده می شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات لایروبی اسکله های بنادر آبادان

آغاز عملیات لایروبی اسکله های بنادر آبادان