مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 10:552024-01-02سياسي

امروز به حل شدن چالش های اتیسم امیدوارتریم


مدیرعامل انجمن اتیسم ایران با بیان اینکه برای جامعه اتیسم ایران «حرف» دردی را دوا نمی کند و جلسه مشکلی را حل را نمی کند؛ گفت: امروز امیدوارتریم چون حس می کنیم حرف ها به عمل نزدیک تر است.

- مدیرعامل انجمن اتیسم ایران با بیان اینکه برای جامعه اتیسم ایران حرف دردی را دوا نمی کند و جلسه مشکلی را حل را نمی کند؛ گفت: امروز امیدوارتریم چون حس می کنیم حرف ها به عمل نزدیک تر است.

سعیده صالح غفاری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به جلسه حدود یک ماه و نیم گذشته خانواده های درگیر اختلال طیف اتیسم با معاون اول رییس جمهور گفت: یکی از شلوغ ترین زمان ها را در تاریخ فعالیت مان تجربه می کنیم.

در فاصله کوتاهی از برگزاری جلسه کارگروهی در دفتر معاون اول تشکیل شد و چالش ها و دغدغه های مطرح شده در فاصله نسبتا کوتاهی در قالب نامه یا برگزاری جلسات به مسئولین مربوطه ارجاع داده شد.

صالح غفاری افزود: پیش از این هم در واحد مطالبه گری انجمن با سازمان ها و نهادهای مربوطه ارتباط برقرار می کردیم تا صدای اتیسم را به گوش مسئولین برسانیم اما این ارتباط به سختی برقرار می شد، گاها ده ها تماس و نامه نگاری به سختی به جلساتی برای ماه ها بعد می رسید، در روزهای گذشته تجربه جدیدی از مطالبه گری را لمس کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز به حل شدن چالش های اتیسم امیدوارتریم

امروز به حل شدن چالش های اتیسم امیدوارتریم