مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 13:352024-01-14اجتماعي

واگذاری 437 فقره انشعاب رایگان آب در ایلام


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، به منظور کمک به بخش محروم استان 437 فقره انشعاب رایگان آب واگذار شده است.

- پرویز ناصری مدیرعامل شرکت آب و فاصلاب استان ایلام، ظهر یکشنبه 24 دی ماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: در راستای عمل به تکلیف قانونی و مسئولیت اجتماعی و به منظور کمک به بخش محروم جامعه از ابتدای امسال تاکنون 437 فقره انشعاب رایگان آب در استان ایلام واگذار شده است.

وی افزود: از این تعداد 123 مورد مددجویان بهزیستی، 92 مورد مددجویان کمیته امداد حضرت امام (ره)، 207 مورد خانواده های معظم شهدا و جانبازان و 15 مورد مربوط به اماکن مذهبی و آموزشی، مساجد در سطح استان بوده است.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان ایلام ادامه داد: رشد جمعیت و توسعه شهرها و روستاها نیاز به نصب و واگذاری انشعابات آب وفاضلاب دارد.

  ناصری خاطرنشان کرد: واگذاری انشعابات آب نسبت به سال گذشته رشد داشته است و از ابتدای سال تاکنون 4935 فقره انشعاب فاضلاب جدید در استان ایلام واگذار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، با واگذاری این انشعابات تعداد کل مشترکین فاضلاب استان ایلام به 243 هزار  و 121 مشترک رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 437 فقره انشعاب رایگان آب در ایلام

واگذاری 437 فقره انشعاب رایگان آب در ایلام