مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 09:452024-01-20بين الملل

پلیس کنگره: تهدیدها علیه اعضای کنگره در 2023 افزایش داشته است


پلیس کنگره آمریکا اعلام کرد، بیش از 8000 پرونده تهدید را در سال گذشته میلادی مورد تحقیقات قرار داده و مشخص شده که این تهدیدها 500 بار بیشتر از سال 2022 بوده و احتمال افزایش آن در سال جاری میلادی نیز وجود دارد.

- پلیس کنگره آمریکا اعلام کرد، بیش از 8000 پرونده تهدید را در سال گذشته میلادی مورد تحقیقات قرار داده و مشخص شده که این تهدیدها 500 بار بیشتر از سال 2022 بوده و احتمال افزایش آن در سال جاری میلادی نیز وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آشان بندیکت دستیار پلیس حفاظت و عملیات اطلاعاتی کنگره آمریکا گفت: با توجه به کنوانسیون های سیاسی، کمپین های اعضا و بسیاری از موضوعاتی که در کنگره مورد بحث است، 2024 سال بسیار شلوغی برای ماموران ویژه ما خواهد بود.

به نقل از پایگاه خبری پالتیکو، وی افزود: تیم ما تمامی منابع و ظرفیت هایش را برای حفاظت از کنگره هزینه می کند و ما ماموریت خود را در این زمینه گسترش می دهیم.

در تحقیقات صورت گرفته پلیس کنگره آمریکا همچنین مشخص شد که موارد مربوط به ارزیابی تهدید احتمالا در سال های انتخابات در آمریکا افزایش می یابد.

در این تحقیقات، بیانیه های مرتبط و تهدید مستقیم ارسال شده به قانونگذاران بدون توجه به حزب سیاسی آنها، چه از طریق پست، ایمیل، تلفن یا رسانه های اجتماعی بررسی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس کنگره: تهدیدها علیه اعضای کنگره در 2023 افزایش داشته است

پلیس کنگره: تهدیدها علیه اعضای کنگره در 2023 افزایش داشته است