مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 10:302024-01-12سياسي

نخستین جشنواره ملی رادیویی صدای شهر به کار خود پایان داد


اختتامیه نخستین جشنواره ملی رادیویی صدای شهر با هدف شناسایی، معرفی و تجلیل از استعدادهای حوزه تولیدات رادیویی در اصفهان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، یوسف افشارنیا، مدیرکل صدا وسیمای مرکز اصفهان در اختتامیه نخستین جشنواره ملی صدای شهر اظهار کرد: اصفهان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی و مهد آزادگان، مشاهیر، نام آوران و فرهیختگان به ویژه هنر در همه زمان ها است.

وی با بیان اینکه بیستم دی، سالروز آغاز هفتاد و پنجمین سال فعالیت رادیو اصفهان است، خاطرنشان کرد: تجربه رادیو اصفهان در عرصه اجتماعی و مدیریت شهری کم نظیر است و عمر صدا و سیمای شهر به همکاری مدیریت شهری و صدا و سیمای حدود 15 سال است.

افشارنیا با بیان اینکه هدف از برگزاری این جشنواره گسترش فرهنگ شهروندی بین مردم و کمک به مدیریت شهری برای فواصل مختلف مدیریتی  بود ادامه داد: در دوره ششم مدیریت شهری در کنار فعالیت های عمرانی، به حوزه فرهنگ  توجه ویژه شده است، کمتر استانی را سراغ داریم که روزانه دو تا سه ساعت در صدا و سیما برنامه خاص فرهنگ شهروندی و مدیریت شهری داشته باشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان خاطرنشان کرد: این همکاری مشترک بین شهرداری و مجموعه صدا و سیما، الگوی موفقی بوده و امیدواریم جشنواره صدای شهر که دبیرخانه آن در اصفهان قرار دارد، آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جشنواره ملی رادیویی صدای شهر به کار خود پایان داد

نخستین جشنواره ملی رادیویی صدای شهر به کار خود پایان داد